خبر فوری| جزئیات تازه از رتبه بندی معلمان بازنشسته

درباره صدور حکم رتبه بندی معلمان بازنشسته در ادامه توضیحاتی ارائه خواهد شد.
خبر فوری| جزئیات تازه از  رتبه بندی معلمان بازنشسته
کد خبر : ۹۵۶۲

 بر اساس آخرین اخبار رتبه بندی معلمان زمانی که فردی در آستانه بازنشستگای قرار می‌گیرد، در کارگزینی یک حکم تحت عنوان حکم رویداد ۵ که مبلغ ریالی آن صفر است و آخرین حکم شاغلی هر کس در دستگاه آموزش و پرورش است ،بزای او صادر می شود که بعد از آن دیگر حکمی به عنوان شاغل برای او صادر نمی‌شود، مگر اینکه فرد به حالت اشتغال برگردد و مجددا شاغل شود .
در شرایط کنونی، اگر کسی حکم رویداد ۵ داشته باشد ، فعلا ( در شرایطی که برای دیگران حکم با عنوان مزایای رتبه بندی صادر شده است ) حکم رتبه بندی برای ایشان صادر نمی شود و بعدا که رتبه واقعی و نهایی صادر شود ، حکم رتبه بندی اصلی ایشان صادر میشود.
همکاران بازنشسته ای که ادعا می کنند حکم رتبه آنها صادر شده است ، یا حکم رویداد ۵ در سیستم ندارند و یا حکم رویداد ۵ صادر شده ولی حکم سازمان بازنشستگی صادر نشده و در حالی که فرد حضور فیزیکی در دستگاه ندارد ، ولی از لحاظ سیستم شاغل هست و به این دلیل حکم رتبه بندی او صادر شده است ..
تاکید میکنیم که حکم اصلی بازنشستگان حتما صادر میشود و احکام این دسته از عزیزان به این دلیل با رتبه واقعی صادر می‌شود که با توجه به‌ روند پیچیده، از دوباره کاری اجتناب شود.

تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان را با نصب اپیلکیشن خبرخوان گردون به سهولت دنبال کنید.
مجله زندگی
ارسال نظر